Road2Germany 15 september Amsterdam

De Kamer van Koophandel organiseert samen met de FDCI, ter voorbereiding van de gang naar de Medica als participant in de stand of als bezoeker, een sessie op 15 september. Er wordt een overzicht gegeven van de kansen voor de creatieve industrie en de ‘health’ sector, de nadruk zal worden gelegd op het belang van de (verschillen in) cultuur van zakendoen, en men kan met elkaar kennis maken.

De Federatie Dutch Creative Industries verzorgt de collectieve bijdrage van de Nederlandse creatieve industrie op de Medica in Düsseldorf van maandag 16 tot en met donderdag 19 november van dit jaar. Met meer dan 132.000 bezoekers en ruim 4.600 exposanten is de Medica dé vakbeurs voor de Life Sciences & Health én medisch-technologische industrie. En dus een uniek platform voor creatieve bedrijven en creatieve start-ups die het domein 'health' tot onderdeel van hun strategie (willen) maken.

De Medica is in de eerste plaats een kennismakings- en uitwisselingsplatform dat op korte of lange termijn tot business kan leiden. Het bijzondere concept van de stand van de Federatie biedt daartoe alle gelegenheid. Tijdens de beurs zal een nieuwe editie worden overhandigd uit de serie 'Crossover Works'. De presentatie van de creatieve industrie vindt plaats in nauwe samenwerking met Health Holland, de topsector Life Sciences en Health, die met een ledenpresentatie in dezelfde hal aanwezig is.

De Kamer van Koophandel organiseert samen met de FDCI, ter voorbereiding van de gang naar de beurs als participant in de stand of als bezoeker, een sessie op 15 september. Er wordt een overzicht gegeven van de kansen voor de creatieve industrie en de ‘health’ sector, de nadruk zal worden gelegd op het belang van de (verschillen in) cultuur van zakendoen, en men kan met elkaar kennis maken.

Aanmelden: http://www.kvk.nl/road2germanyadam 
Locatie Kamer van Koophandel Amsterdam, de Ruyterkade 5, 5e etage
Kosten geen, mede mogelijk gemaakt door de Federatie Dutch Creative Industries

Comments are closed!

Loading more content...